Röportaj : Sinan Solak ( Guingamp )



Özcan Akan'la başlayan röportaj olayını çok sevdim. Sağolsulsun gençlerimiz beni kırmayınca röportaj olayına devam etmeye karar verdim. Bu defaki konuğum Guingamp rezerv takımı ile CFA 2'de süre almaya başlayan yetenekli ortasaha Sinan Solak

Seni tanımayanlar için kendini bize tanıtırmısın ?

Ben Sinan Solak 11 Haziran 1995 doğumluyum. Guingamp'in rezerv takımında forma giyip,eğitim alıyorum. Orta sahada görev yapıyorum.

Futbola başlaman nasıl oldu?

Kendimi bildim bileli futbol oynuyorum ama Türkiye'nin 2002 senesindeki performansından çok etkilendim ve 7 yaşında  Corbeil Essonnes kulübüne yazıldım.

Guingamp'a geliş sürecin nasıl oldu ?

Corbeil Essonnes 'de 5 sene oynadım. Sonra biraz daha büyük olan Es Viry Châtillon'a geçiş yaptım. Burdada 5 sene geçirdim. 16 yaşında Es Viry Châtillon'in CFA'daki takımı ile antremanlara çıkmaya başladım. Genç yaşta CFA takımı ile antremana çıkmam Guingamp'in dikkatini çekmiş. Beni deneme antremannına davet ettiler. iki haftalık deneme sürecinden sonra işte burdayım

Futbolcu olarak hangi özeliklerini güçlü buluyorsun? şunları daha iyi yapmalıyım dediğin şeyler var mı ?

Oyunu güzelleştirmeye çalışıyorum. Rakip takımın açıklarını iyi değerlendiriyorum. Başarma isteğim var. Yüksek toplar ve gol vuruşlarını ise geliştirmeliyim.

Guingamp'ı National ligden Ligue 1 taşıyan Gourvennec çok iyi bir teknik adam ama gençlere çok fazla şans verdiği söylenemez.  Jocelyn Gourvennec ile çalisma firsati buldun mu alt yapıdan gelen isimlere yaklaşımı nasıl ?

Bir takımı Nationaldan Ligue 1'e yükseltmek büyük başarı. Kendisine büyük saygı duyuyorum. Bizimle çok yakından ilgileniyor. Vakti buldukça bizim maçları izliyor. Vakti geldiğinde bana şansda verecektir.


A Takımınız 10 numara gibi oynayan bir futbolcuyu kullanmıyor ama Maçları izlerken yaşı ilerlemiş olan çokta yetenekli olduğunu duşunmediğim  Lionel Mathis'i keserim dediğin anlar oluyor mu ?

Her genç kendi mevkisinde oynayan futbolcuya bakip yerinde olmayi hayal eder. Insallah ilerde onun yerini alırım ama  yerini almam için çok fazla çalışmam lazım.

10 numara oynuyorum ama 8 ve 6 olarakda oynaya biliyorum.

Guingamp ile  CFA2 yavaş yavaş sürede almayada başladın Bir kaç sezon sonra futbolcu olarak kendini nerelerde görmeyi hedefliyorsun ?

Galatasaray ve Machester hayalimdeki kulübler 

Guingamp'da oynayan Fatih Atik'de senin gibi Yozgat'lı tanışma fırsatı buldun mu  ? 

Evet  tanışıyoruz. Hatta abi-kardeş ilişkimiz var

Futbolun dışında Sinan Solak neleri yapmaktan hoşlanır ?

Futbolun yanı sıra üniversitede Ekonomi üzerine okuyorum fazla boş vaktim kalmıyor. Ailemle zaman geçirmeyi severim.

Tatillerde Türkiyede nerelere gidersin ?

Genelde aile ziyaretileri ile geçiyor. Yozgat, Ankara, İstanbul ve Antalya 

Sinan bu keyifli sohbet ve bana zaman ayırdığın için teşekkürler

Ne demek Ben teşekkür ederim

0 yorum:

 

Copyright © 2010 Turkusev Blogspot Fr, All Rights Reserved. Design by DZignine